R A I N B O W ♥
ABOUT ENTRY LINKS TWITER
I'm Forteen .
Thursday 2 January 2014 • 07:00 • 0 comments
Assalamualaikum :) 



Hi pak! *lambai tangan* *lambai kaki* ketemu lagi kita kan? hahaha okay dah tendang minah indon ni balik indon balik *tendang* BUSH! okay okay. back to the story la kan? And yes, aku batch 00 and kami awesome okayyyy. sebab kan kan, bila 2013, 13 tahun. tahun 2014, 14 tahun. So kalau ade amnesia sekalipon, umur tetap tak nyanyuk :p okay mohon jeles dengan kami yang batch 00 :3 act, aku pon taktau aku nak post ape senanyaaaaa~ and jyeahh, ni aku dapat guna lappy selama dua hari aku bersekolah :p rasanyaa la kan. maklumlah, aku ni nyanyuk : heee malu pulak mengaku dekat sini. okay aku cover ayu balik ye? *cover ayu* haha nyampahh -__- Em em, aku taktau aku nak merepek apa senanya ni T.T idea please. Em tahun ni aku duduk dengan mimi. haha duduk dengan dia 24jam kot potpet potpet. then gelak kuat kuat XD Okay aku nak bercerita tentang classmates aku and ape je yang aku buat gilaaa time forst day and second day school. bereh? okay duduk pattttt :* Okay, class aku semua 34 tambah aku la :3 15 lelaki, 19 perempuan. and macam selalu. perempuan menguasai kelas~ tapi yang bisingnyaa geng geng aku je -___-' yang lain semua senyappppp. maklumlah, budak rajin plus suka belajar kan :3 bak kata orang ganu ' set study ' . Nak tau tak aku sekelas dengan sape je tahun ni? haaa, ni nak cerita la ni. okay lelaki ; 

Aqil - Aqil ni classmates aku jugak tahun lepas. Dia suka buat aku geram dengan dia -__- terasa nak cekik jeee
Maliki - Maliki ni dia chubby sket, em geng aku anti dengan dia. hahahaha!
Firdaus - Budak ni dari kelas 1B dulu. then naik kelas aku. hahaha aku apa lagi, menyakat sakan ah :3 sebab dia tak melawan . Dia baik je sebenarnyaaaa. dia pon macam tak kisah dengan sakatan aku tu. sebab semua orang dah kenal perangai aku . jenis kepala gila gila . heeeee
Amirul - Ni pon classmates aku. Hm nothing to describe la :p
Azraee - Dia poyo, bajet em apa lagi eh? entah. tapi dia baik. kadang kadang annoying jugak -_- First day dia patahkan meja, bukan dia mengamuk -,- meja tu memang dah buruk. bak kata org ganu  meja tu " hogeh " doh :3 then aku " booo " dia~ lalalala. muka dia merah -__-
Anonymous - aku taktau nama dia apaaa T.T pendiam. name tag tak pakai, so aku taktau nama dia apa XD
Izuddin - Ketua kelas aku tahun lepas. Tu jeee. describe yang lebih lebih dekat entry sebelum ni okay? :p
Dzul - Dia? nothing to describe. Just dia suka panggil aku pendek -__- padahal beza berapa cm je pon. hm poyo je~ :p
Alim - Oh ini keling aa? hahahaha. Dia alim woo tahun ni~ pakai songkok. haha dia pakai sebab rambut dia salah potong. " sopeng " sket XD
Hadi - Nothing to describe . Nothing to update . Cuma aku suka sakat dia sebab bila panggil nama dia je kot, dia pusing mesti muka merahhhh~ 
Hasmi - Aku tak kenal pon dia ni. Aku tau nama dia sebab aku pegi intai name tag dia -__- jangan salah faham LOL . aku intai sebab nak calonkan as ketua kelas. sebenarnya aku saja je calonkan budak budak nerd :3 haha jahat kan aku? -.,- Budak kelas 1B jugak. Naik kelas aku. sama macam firdaus, azraee, anonymous and rashdan budak bawah ni :p 
Rashdan - Dia pon nasib sama macam Hasmi :3
Izham - Ketua kelas aku tahun ni :D
Zainal - Nothing to update . Nothing to describe . Nak tau pasal zainal sila cari entry sebelum ni :p

Perempuan kena story jugak ke? Hm macam malas je. Sebab story story ni takde pasal budak perempuan -__- Okay nak cerita ni, first sampai sekolah turun dari kereta time first day. Agak lewat sikit lah. sebab tak berapa nak semangat. So aku pon jalan lah pegi block, sebelum sampai block tu jumpa musuh musuh aku. act, aku tak anggap musuh pon, diorang yang anggap aku musuh dulu :)) dio tengok aku semacam je. and aku just buat buat tak nampak. and ade aku angkat muka, then aku buat muka " ADA AKU KISAH DOO?!! " . hahahaha. pastu panjat la tangga, kelas tingkat atas sekali kot :'( Letih aku dibuatnyaaaaaa. So sampai je kelas, tengok geng geng aku semuaaa dah sampai. aku lewat :3 yelah, janji 6.45, tapi aku sampai dalam pukul 7.05 cenggitu ah. pastu duduk and borak borak. lepastu masuk dewan, baca yassin, dengar ucapan pengetuaaaa yang tiga helai ituu T.T okay skip la yang lepas lepas tu. then masuk la kelas, aku macam biasa, masuk je aku buat bising la kan? apa lagiii XD then borak borak. lepastu peah masuk kelas sebab cikgu dia dah datang. kitorang still mantain bising. actually, geng geng aku je yang bisinggg :3 cikgu lepas rehat baru masuk. Then sebelum rehat tu rasanyaaaa lantik ketua kelas and penolong. Aku dengan mimi " Wehh wehh! Cari yang nerd nerd. then calonkan " " Firdaus firdaus! " Then aku pon berdiri dengan semangatnyaaaaa " Saya mencalonkan firdaus " lepastu silau silau lagi tengok yang nerd. then time tu aku tak kenal lagi rashdan dengan hasmi. Mimi pon tanya aku " Yang depan duaorang ni name pe? " Then aku pegi intai XD aku ; *tunjuk kat rashdan* mimi ! yang ni rashdan, yang tepi dia tu hasmi " then mimi bangun " saya calonkan hasmi " lepastu aku pulak " rashdan rashdan! " then aqil calonkan izham. time undi, semuaaaaa aku tak angkat tangan, sama ada firdaus or rashdan xD then budak laki bunyi " zaty tak angkat tangan pon! " then aku dengan cool nyaaa jawab " Buat pe? Dah aku tak setuju " then diorang gelak ramai ramai. hahaha xD lepastu kitorang belaja blablabla. time balik tu, pegi sebengg elebengggg. hahahahahaha. sebengg elebenggg taktau? SEVEN ELEVEN la :3 Lepastu buat bising dekat depan pintu pagar sekolah sebelum tunggu mak masing masing datang. aku time tu beli air vico :3 then aku panjat benteng pagar tu biar sama tinggi dengan pagar sekolah XD then aku nampak nik. lepastu aku jerit " nik nik! minumlah vico. bagus untuk kesihatan! em sedappp~ *(y)* " lepastu nampak alim tengah lepak bawah pokok. then aku jerit lagi -__- " alim! wooo! *lambai* *ajet ajet gangster* " hahahahaha. lepastu nampak budak form1, tanya dia bila dapat buku teks. then amirul classmates aku tu menyampuk " zaty nk tackle cakap jelah nk tackle " Oh soryyyy man -_- taste aku bukan junior okayyy. second day pulak, Hm harini aku buat ape je eh? hm aku pon tak ingat dahhh xD yang pasti, aku membebel dekat abang yang jadi urusetia perjumpaan pengawas tadi. pukul 3.45 dia bagi balik -.- padahal ulang benda yang sama jeeee. Oh stresss! Baru je berhajat nak makan maggi kat sebengggg. Hm hm :/ Dah lah time tu tengah lapar. rasa macam nak makan je dia. Oh man! hahaha xD Kbye, assalamualaikum. Happy new year! Tahun baru, azam baru okay? taknak dah gaduh gaduh okay? :* Muah muah. Take care. Sorry membebel banyakk pulaks malam ni. kihkihkih 





PASTFUTURE
Le Owner♥
Zaty. MY. fiftinn. @http.zaty . Behave alien

Babes♥


@frh.fzly @syamimi_ahmad @_nrifazrh @http.zaty ecah

Follow♥


My post♥

  • 2013
  • F>R>E>E>D>O>M .