R A I N B O W ♥
ABOUT ENTRY LINKS TWITER
2013
Thursday 14 November 2013 • 12:15 • 0 comments
Assalamualaikum :) 




Sekejap je kan masa berlalu? rasanya macam baru semalam aku start hari first day aku kat SMK Padang Midin ni. Selama setahun ni aku banyak belajar erti kehidupan remaja zaman sekarang. Acece wahhhhh ayatku :3 sungguh power :* Thanks a lot untuk kawan kawan sahabat aku yang sentiasa menyokong aku. walaupun ade yang main tikam belakang. Ops! haha don't worry lah. mu ngumpat aku senyakkk setara mana pongg aku tau jugok. dok orang tu, orang ni mari kabo ke aku :p so don't worry lah sayang sayangku semeeee :* Ya Allah, aku rindu seme kenangan manis aku time form1 :'( Dok sangka puloks dalam beberapa bulan je lagi aku akan masuk koloh mule and jadi budok form2! yeayyy! eh? yeayy ke? hm :/ Harini hari last school but aku dokgiiiiiiiii :'( jeles gilaaaa tengok gambo awok awok ye harini T.T tobak ah jeles! hm hm, 
pia, mimi, ecah, ainna, farrah, fina, aimi and yasmin sebab selalu ade and ceriakan hidup aku. Actually, dulu akulah yang paling happy go lucky, but sekarang? aku cuba! tapi aku tetap tak boleh. kadang kadang penat jugak bila terpaksa buat buat happy depan diorang, rasa macam penipu! palsu! fake! erghhhhhhhh -,- dah ah! malas aku nak pikir -.- Meh dengar sini aku nak story story sket pasal perangai annoying budak kelas aku :* Bawahhh ah! Scroll scroll! jangan nak jadi pemalas sangat :pp


Zainal ; Dia ni kadang kadang macho jugak bila dia senyum. Dia pandai melukis! Ohsem gilaaaaa lukisan diaaaaa! Dia baik, semua hiasan dalam kelas dia kot yang hias, pokoknya memang dia kreatiflah senang cite
Saufi ; Oh ni memang musuh ketat aku! Dia suka busybody pasal ape yanggg orang sembang. Then dia akan menyampuk, tapi bila kita menyampuk hal dia, dia marah -_- pernah satu kali tu aku geram sangat, aku baling calculator dekat dia :p haha lol
Alim ; Dia? Dia muka boleh tahanlah. tapi kadang kadang annoy jugak dengan jawapan yang dia bagiii. haha lol xD pernah haritu sekali aku panggil dia alibaba sebab dia pakai seluar track bapak besar! then lepastu, dia tak pakai dah :p haha jahatku :3
Maliki ; Oh man! Maliki ni galoksnya ya Allah! Dia chubby sket, suka buat muke serious, aku pon tak tahu kenapa. whahaha. then dia ni selalu kene buli dengan aku :p aku suka kacau dia, sebab dia tak melawan xD Oh ya! aku pernah panggil dia ' Ayam ' sebab sebab .. adelah rahsia :p then kitorang ngajim dia " OPPA AYAM STYLE, HEY SEXY AYAM " haha xD
Afif ; Dia ni mamat poyo. bajet bagus but kadang kadang dia baikkkk. dia pandai tulis dalam bahasa korea. kalau boleh, semua perkataan dia nak tukar jadi perkataan korea :pp kitorang pernah panggil dia " DUCKFACE " haha lol. tapi dulu je :pp
Badrul ; Dia budak sukan. main pasta aka sepak takraw sama dengan si budak saufi tu. Kitorang panggil dia cann and kadang kadang panggil dia " Cann bulu '' sebab sebab, fikir sendiri ah :p dia suka sakat aku dengan ayat ni '' Ahu bende zaty. hooooo hoooo! '' kuaja betul -.- 
Shafiq ; Dia ni budak hoki. Dia suka nyanyi, kadang kadang dia join kitorang gossip :p orang panggil dia lolong xD sebab mata dia centu kot, tapi aku tak pernah kot rasanya panggil dia lolong. sebab aku tak rasa mata dia lolong. 
Izuddin : Our class rap aka ketua kelas :p dia yang paling pendek dalam kelas aku. dulu geng geng aku rapat jugaklah dengan dia ni, sebab dulu dia baikkkkk sangat, tapi sejak akhir akhir ni dia berubah :'( Dia jadi lebih matang. tapi sebenarnya aku tak kisah pon dia nak matang or tak. aku go on jelahhh :3
Izzat ; Dulu pernah budak budak ni gossip aku dengan izzat -.- sebab budak laki first aku rapat si izzat ni lah. aku panggil dia pakcik kalau tak silap xD start tegur dengan dia time dekat makmal sains, dia usik aku apa ntah -.- then start la rapat, tapi takde la rapat sangat. diorang cakap aku sesuai dengan izzat sebab nama nak dekat dekat -.- takde kaitan langsung! erghhhh -,-
Amirul ; Kitorang panggil dia gong. First day dia masuk kelas kitorang ya Allah nerd gila! aku ingat lagi time tu pegi hantar kedatangan dekat pejabat then jumpa dengan dia kat pejabat pengetua, naik je kelas terus heboh! akulah yang heboh xD cakap ade budak baru, masuk kelas kita kot. Ya Allah nerd gila! lelaki! kau tahu tak dia pakai seluar dekat perut. pakai spek besar! blablabla xD haha jahat akuuu :3 *baru sedor*
Hadi ; Hadi ni paling pemalu dalam kelas aku. Usik sikit ja muka mesti merah menyalaaaaa! hahaha :3 dia tak banyak cakap sangat. 
Amir ; Budak lelaki yang paling busybody kot. Dia pernah cari pasal dengan aku haritu, then aku sound dia kuat kuat dalam kelas. pucat lesiii muka weiii. tapi kadang kadang dia baik jugakkk. 
Izham ; Dia anak doktor. Doktor ape pon aku taktau. aku pernah dengar geng geng dia cakap sebelum dia tido mesti salam dengan mak ayah dia. wahhhh, calon suami mithali beb! Haa, ambiklah! isi borang. aku taknak :p Dia ni baikkk gila dengan aku, aku je yang jahat dengan dia xD Pernah satu haritu, geng geng ni semua dah balik :'( tinggal aku sorang je. dahlah time tu mama ade dekat majlis achik, dekat sepuluh kali jugakk aku call mama tak angkat -.- then aku gurau je dekat dia suruh dia teman aku sampai mama aku datang. last last, dia tunggu betul betul beb! dia balik naik basikal sekali dengan amir. amir malas tunggu, ajak dia balik, last last amir balik camtu je tinggal dia. aku dah suruh dia balik, tapi dia tetap nak tunggu. then dia tunggu lah, bila aku naik kereta baru dia kayuh basikal balik. haha cenggini ah (Y) thanks friend!
Aqil ; Aqil ni memang rapat gegila dengan izham budak atas ni :p Mana ade aqil, situlah ade izham. Aqil ni baiknya boleh tahan la! not bad :p tapi kan, yang takboleh bla sekali cara dia pegang pen! haha lawak beb! macam dah sepuluh tahun tak pegang pen :3 haha :pp
Dzul ; okay yang ni last. Dia ni koya macho, bajet hensem --' tu je. k

Okay budak perempuan puloks 

Zahirah ; Dia ni baik. tapi adelah jugak annoyingnya.
Ainaa ; Dia ni macam mama kedua aku kat sekolah :p  hari rabu haritu, aku tido atas riba dia. dia dodoi aku. best gilaaaaa xD
Pika ; Pika memang rapat gila ngan ainaa budak atas ni. Pika ni pendek, comel. Dia ore kelate tapi pindah sini duduk dengan mak sedara kalau tak silap. Aku pernah gaduh  ngan dia kejap, tapi lepastu okay balik ^^,
Amirah ; Amirah ni baik. Kadang kadang dia mcm a little bit clumsy lah. aku kenal dia dari tahun lepas lagi. dia tusyen sama dengan aku. 
Puteri ; Puteri ni baik. Lembut je dia cakap. Budak asrama. tu je kut :p
Raja ; Raja rapat gila ngan puteri. haha molek doshhhh :p raja ni tinggi gilaaaaaaaaa! then aku koyaa cakap kembar raja sebab sama tinggi. haha lol xD raja ni bijak (Y) ranking first tingkatan and class, dia pegang (Y) Congrats raja!
Aisyah ; Aisyah aka kingkong. haha panggilan kingkong ni dia dapat time darjah lima lagi. aku kenal dia start darjah dua or darjah tiga cenggitu ah. aku lupa dah xD dia comel ! ramai jugakk yang masuk line :p 
Ifa ; Ni bestie aku sampai akhir hayat. InsyaAllah :) Dia ni comel. tak tipu langsung. Ramai jugak yang try ngorat, tapi dia jeling je. haha (Y) ifa ni kadang kadang geram jugak cakap dekat dia, kalau nak story something kan, make sure dia dah sedia maklum tentang apa yang kita nak story, sebab kalau tak, kita dah habissss dah cerita cite yang panjang gegila tu. then dia tetiba '' haa? dok faham. '' Ohh annoyyy gileee --'
Ainna ; Ainna ni baik. Tapi kadang kadang mulut dia bise owhhh. macam kala jengking :p
Mimi ; Mimi ni pulakkk perangai dia macam budak budak. sama macam bestie dia pia. nanti aku desribe :p mimi ni kalau bercakap bab gossip artis or gossip ape ape je, Ya Allah semangatnya! kalah nenek ku pahlawan :3 
Pia ; Pia ni puloks dia koyaaaaa suara dia sedap :p dia koya koya koya dalam dunia dia sendiri. dia just go on je apa yang dia nak buat, orang nak cakap ape lantak ahhh. happy go lucky gila. Dia suka tido dalam kelas, bila mimi kejutkan, dia marah mimi balik, so mimi biarkan jelah :p 
Farrah ; Farrah ni mulut dia boleh tahan lancangnya. tapi aku boleh go on je :D aku tak kisah. asal dia ikhlas nak kawan dengan aku sudahlah. Dia ni orang cakap kembar pia :3 sebab muka ade iras iras :pp
Fifa ; Dia pernah rapat ngan aku. aku pernah gaduh ngan dia. dia pernah mintak maaf, but dia buat lagi and aku baca tweet dia, dia cakap '' okay. mu mitok maaf ngan raja. aku mitok maaf ngan pfftt '' okay dok sangka -..- tadi baru je dapat mesej dari farrah. '' kabo ke zaty aku mitok maaf ( fifa ator ) hahaha. okay aku maafkan.
Ainun ; Dia boleh tahanlah gangster dia. tapi dia baik. dia baru je masuk kelas aku tapi takdelah baru sangat. dia masuk sehari selepas amirul masuk :3
Siti ; Oh siti! siti ni budak shembil kelas aku xD kitorang suka usik dia sampai dia nangis jugak kekadang. tapi dia bijak. haritu pernah la kitorang insaf kejap, buat baik dengan dia. tapi dia pijak kepala -.- sebelum exam haritu mimi pegi mintak maaf dengan dia. then dia cakap '' Saya maaf kat awok bulan puasa tahun depan ah. banyok pahale sket '' haha mimi bengangg gila xD
Syakirah ; Syakirah ni baik. Dia tak banyak cakap sangat dengan geng aku. 
Qilah ; Qilah ni rapat gegila dengan syakirah atas ni. Diorang selalu bersama. Qilah baik, haritu dia tolong buatkan aku punya bentangan kuboid dengan kubus band math :ppp 

Okay dah siap describe semuaaaa! aku pon dah ngantuk, so byeeee! Oh lupa, azam aku tahun depan nak belajar bersungguh sungguh. nak buat mama dengan papa proud of me :* Walaupun keputusan ranking aku final exam ni dah banggakan diorang. tapi tak banyaklah, sikit je. Then tahun depan aku nak siapkan semuaaaa nota! taknak main main dah. serikkk. InsyaAllah aku berubah. Doakanlah :* bukan mengumpat, mengutuk perangai aku tapi perangai mu dua kali lima je sayang :p Ops! Sape makan cili, dialah yang terasa pedasnya :* bye! Goodnight <3


PASTFUTURE
Le Owner♥
Zaty. MY. fiftinn. @http.zaty . Behave alien

Babes♥


@frh.fzly @syamimi_ahmad @_nrifazrh @http.zaty ecah

Follow♥


My post♥

  • F>R>E>E>D>O>M .